Lederudvikling i AMU hos Tradium blev nøglen til at spille teamet gode

Der er travlt hos Lyngfeldt A/S i Hadsund, der er en af Danmarks ældste og største virksomheder inden for rådgivning, salg, service af landbrugsmaskiner.

Da Rune Fredenslund, der er Parts Manager, startede i sin stilling for år tilbage, havde han ingen ledelseserfaring, men gjorde egentlig bare det, han troede var det bedste.

Det fandt jeg efterhånden ud af ikke var nok til at håndtere de meget varierede udfordringer, jeg stødte på i hverdagen. Jeg fik via Tradium Retail & Management et tilbud om at deltage i Den Grundlæggende Lederuddannelse. Herigennem blev jeg beriget med en indsigt i, hvorfor andre er som de er og ikke mindst, hvorfor jeg selv er, som jeg er”.

Den forståelse har gjort min ledergerning betydeligt mere smidig og effektiv. Derfor var motivationen høj, da jeg efterfølgende fik tilbudt en egentlig lederuddannelse via AU. Jeg har simpelthen fået nøglen til at øge performance i hele teamet på en struktureret og hensigtsmæssig måde, samtidig med at jeg har fået værktøjer til at bevare overblikket i en yderst travl hverdag”.

Læs mere om dine muligheder inden for efteruddannelse inden for administration, eller ledelse hos Tradium.