Nye uddannelsesforløb for kundekontaktcentre

Telesalg og kundekontakt er titlen på nye uddannelsesforløb med fokus på telefonisk salg, konflikthåndtering, kommunikation og kundeservice.

 

Kundekontaktcentrene er afhængige af dygtige salgsfolk, der er verdensmestre i kundeservice, dygtige til salg, og gode til at kommunikere via telefonen, hvor man jo ikke kan tage kropssproget til hjælp.

Telesalg og kundekontakt er sammensat af de mest grundlæggende kurser, som genopfrisker og styrker alle hjørner af medarbejderens salgstalent - uanset om man arbejder med salg eller service, virksomhedens egne medarbejdere, eller eksterne kunder.

De 4 kursuspakker udbydes af mange handelsskoler over hele landet, der er mulighed for tilskud til løntab, transport mv., og de kan tages som et samlet forløb, eller enkeltvis over en længere periode.

Læs mere i brochuren "Nye uddannelsesforløb for kundekontaktcentre".