Med konferencen den 9.3. sætter Dansk Erhverv og HK Privat spot på muligheder og faldgruber for at skabe varige kunderelationer gennem oplevelser og events.
Forbrugernes forventninger til kundeoplevelser vokser, og hvis indsatsen skal lykkes, kræver det, at man som virksomhed arbejder systematisk med oplevelser som en del af produktet.
Dansk Erhverv og HK/Privat indbyder til konference om, hvordan oplevelser og events kan bidrage til at skabe varige kunderelationer, og hvad det kræver af strategiske overvejelser og kompetencer.
Med konferencen ønsker organisationerne, der også står bag erhvervsuddannelsen til Eventkoordinator, skærpe fokus omkring den 3-årige uddannelse. Det kan netop være virksomhedens næste eventkoordinatorelev, der har idéen til nye kundeaktiviteter eller til nye shows. Ikke nok med det: en eventkoordinatorelev kan også være den, der er med til at sikre, at hele forløbet fra udvikling til afregning, kører efter planen.
Uddannelsen rammer meget bredt og tæller efterhånden også praktikpladser uden for de traditionelle rammer for event- og oplevelsesbranchen: konferencevirksomheder og messecentre, kommuner og kulturhuse, sportsforeninger og klubber, musikarrangører og biografer, produktionsvirksomheder og centerforeninger.
Tilmelding til konferencen sker via Dansk Erhvervs hjemmeside. På Uddannelsesnævnets hjemmeside kan du læse mere om uddannelsen til Eventkoordinator.