Effektiviser din virksomheds salgskompetencer ved at deltage i et kursus i kundeservice og salg.
Mulighederne for at opdatere dine salgskompetencer og blive endnu bedre til salg og kundeservice er mange, hvad enten du er ny eller rutineret i detailbranchen. Forbrugernes mobilitet og forventninger til en butik er i top, og kundeservice og oplevelser i danske butikker skal leve op til samme niveau som i Berlin, London og New York, hvor mange forbrugere henter inspiration fra.
Det kan derfor være en god idé løbende at opdatere sin viden om kundetyper og deres forventninger til kundeservice. Efteruddannelsesudvalget HAKL har udviklet en lang række kurser inden for salg og kundeservice – målrettet både de basale salgsfunktioner, og hvordan salget kan øges yderligere.
Hovedparten af landets handelsskoler udbyder kurser inden for kundeservice og salg, hvor indhold og varighed er nøje tilpasset de behov, som efterspørges af virksomhederne. Se udbuddet af salgskurser og kundeservicekurser.
Det enkelte kursus koster typisk 108 kr. pr. dag, hvis du har til og med en erhvervsuddannelse. Har du en videregående uddannelse, skal du betale fuld pris. Kontakt en skole for at høre mere om prisen og kurserne.